November 21, 2024

ANTREC Alba Transilvania

EMC Transylvania Lands Cluster

Vacanțe

De 30 ani personalizăm vacanțele dumneavoastră

În contextul în care tehnonlogia devine omniprezentă în business, iar consumatorii digitali preiau controlul și schimbă regulile jocului – atât în online, cât și offline – companiile trebuie să-și alinieze rapid demersul de marketing și comunicare pentru a se menține relevante pentru consumator.
Cinci tendințe majore se vor impune în zona de marketing și comunicare în 2024:

 Experiența integrată omni-channel;
 Content marketing;
 Social media marketing;
 Mobile marketing;
 Video marketing.

Cluster-ul Transylvania-Lands are înclus în planul de activități pentru 2024 și măsuri care aplică aceste tendințe majore. Bugetul alocat acestor măsuri depășește 40.000 euro în 2024, în cea mai mare parte susținut prin modernizarea platformelor online ale membrilor cluster-ului și valorificarea conceptelor elaborate colectiv privind selectarea, valorificarea și calitatea informațiilor publicate. Aceste concepte trebuie extinse în 2024 la toate platformele online bine poziționate din România. În acest an se va intensifica colaborarea cu grupurile de promovare pentru Transilvania.